Qoftë futboll, tenis apo ski, ndjekja e atletëve profesionistë në kampionatet e tyre për shumë njerëz është pasioni numër një dhe gëzimi më i pastër.
Sigurisht që, e para dhe më e rëndësishmja është vetë tërheqja që na ofron konkurrenca, shpresa për një rezultat pozitiv dhe tensioni që lidhet me këtë. Sportet pëlqehen gjithashtu, sepse sporti luan një funksion të rëndësishëm në identitetin social të njerëzve. Ndjekja e sporteve nuk ka të bëjë vetëm me performancën sportive, por gjithashtu rreth identifikimit me një vend, një rajon, një qytet, një ekip apo një person. Në këtë mënyrë sportet qëndrojnë për diçka. Në fund të fundit, sportet krijojnë komunitete. Kjo nuk do të thotë se ju jo vetëm që mund të flisni me të tjerë rreth sportit, por që edhe ju gjithashtu mund të shprehni mendimin apo qëndrimin tuaj. Por kjo ka të bëjë gjithashtu me të qenit pjesë e një komuniteti më të madh, të qenit një ndjekës, siç është në rastin e fansave.
Tifoz të heronjve të sportit
Identifikimi me atletët është një nga arsyet kryesore përse ne ngazëllehemi rreth heronjve tanë. Me njerëzit që na pëlqejnë, ne ndjejmë emocione pozitive. Nëse nuk do të ishim kaq të inetersuar për atletët, atëhere e gjitha kjo nuk do të ishte kaq ngazëllyese. Sporti modern inskenohet në një mënyrë të tillë që të mund të nxisë identifikimin me shumë lehtësi. Pikat e tyre të forta shërbejnë si bazë për fansat e tyre (sigurisht edhe kontratat e tyre të reklamave).
Rehatia nga divani
Sigurisht që, televizioni e bën edhe më të lehtë për ne që të ndjekim ekipet tona të prefruara. Tërheqja e sporteve të reklamuara, krahasuar me përvojat live, shtrihet në rehatinë e përdorimit, por gjithashtu në përgatitjen gazetareske me një informacion të pasur, komentet dhe intervistat. Për më tepër, shpesh ne jemi më afër sportit kur e shikojmë nga kamera, duke qenë se mund t’i përsërisim dhe zmadhojmë skenat. Megjithatë, media nuk mund të zëvendësojë përvojën live. Dhe stadiumet nuk janë më pak të mbushura gjatë transmetimeve live.
Qoftë futboll, tenis apo ski, ndjekja e atletëve profesionistë në kampionatet e tyre për shumë njerëz është pasioni numër një dhe gëzimi më i pastër.
Sigurisht që, e para dhe më e rëndësishmja është vetë tërheqja që na ofron konkurrenca, shpresa për një rezultat pozitiv dhe tensioni që lidhet me këtë. Sportet pëlqehen gjithashtu, sepse sporti luan një funksion të rëndësishëm në identitetin social të njerëzve. Ndjekja e sporteve nuk ka të bëjë vetëm me performancën sportive, por gjithashtu rreth identifikimit me një vend, një rajon, një qytet, një ekip apo një person. Në këtë mënyrë sportet qëndrojnë për diçka. Në fund të fundit, sportet krijojnë komunitete. Kjo nuk do të thotë se ju jo vetëm që mund të flisni me të tjerë rreth sportit, por që edhe ju gjithashtu mund të shprehni mendimin apo qëndrimin tuaj. Por kjo ka të bëjë gjithashtu me të qenit pjesë e një komuniteti më të madh, të qenit një ndjekës, siç është në rastin e fansave.
Tifoz të heronjve të sportit
Identifikimi me atletët është një nga arsyet kryesore përse ne ngazëllehemi rreth heronjve tanë. Me njerëzit që na pëlqejnë, ne ndjejmë emocione pozitive. Nëse nuk do të ishim kaq të inetersuar për atletët, atëhere e gjitha kjo nuk do të ishte kaq ngazëllyese. Sporti modern inskenohet në një mënyrë të tillë që të mund të nxisë identifikimin me shumë lehtësi. Pikat e tyre të forta shërbejnë si bazë për fansat e tyre (sigurisht edhe kontratat e tyre të reklamave).
Rehatia nga divani
Sigurisht që, televizioni e bën edhe më të lehtë për ne që të ndjekim ekipet tona të prefruara. Tërheqja e sporteve të reklamuara, krahasuar me përvojat live, shtrihet në rehatinë e përdorimit, por gjithashtu në përgatitjen gazetareske me një informacion të pasur, komentet dhe intervistat. Për më tepër, shpesh ne jemi më afër sportit kur e shikojmë nga kamera, duke qenë se mund t’i përsërisim dhe zmadhojmë skenat. Megjithatë, media nuk mund të zëvendësojë përvojën live. Dhe stadiumet nuk janë më pak të mbushura gjatë transmetimeve live.
Ne përdorim cookies për të përmirësuar përvojën tuaj në faqen tonë të internetit. Duke shfletuar këtë faqe interneti, ju pranoni përdorimin tonë të cookies.