Një tendecë tjetër që do të verë në lëvizje makinat elektrike është rënia e shpejtë e kostove të gjenerimit të energjisë së rinovueshme.
Rënia e kostove të gjenerimit të energjisë së rinovueshme ka qenë dramatike. Gjatë tetë viteve të fundit, çmimi i paneleve diellore të cilat kapin dritën e diellit dhe e konvertojnë në energji elektrike ka rënë me 86 përqind, ndërsa kosto e energjisë nga turbinat e erës ka rënë me 23 përqind. Këto janë një reduktim dramatik, duke e bërë energjinë e rinovueshme një konkurrente të drejtëpërdrejtë madje edhe me karburantet fosile më të lira dhe të papastra si qymyrguri. Dhe nga viti 2020 e më tej, kosto e energjisë së gjeneruar nga burimet e rinovueshme do të jetë në mënyrë të vazhdueshme më e ulët sesa ajo që vjen nga karburantet fosile.
Tendenca e reduktimit të kostove të gjenerimit të energjisë nga dielli dhe burimet e erës me shumë gjasa do të vazhdojë (megjithëse, ndoshta jo me të njëjtën shpejtësi) dhe deri në vitin 2030, parashikohet që energjia e rinovueshme do të sigurojë më shumë sesa 60 përqind të nevojave të Evropës për energji.
Globalisht, deri në mes të shekullit, burimet e rinovueshme do të prodhojnë më shumë sesa 50 përqind të energjisë që ne konsumojmë (megjithëse, konsumi i përgjithshëm i energjisë nga ana jonë do të rritet me 30 përqind në 20 vitet e ardhshme).
Një faktor tjetër i rëndësishëm që do të udhëheqë zhvillimin e energjisë së rinovueshme është përmirësimi i teknologjisë së baterive. Këto bateri mund të ruajnë energji të gjeneruar nga burimet e rinovueshme dhe ato po bëhen diçka praktite për herë të parë. Diçka e tillë problemet e përhershme të furnizimit për gjenerimin e energjisë së rinovueshme atëherë kur nuk fryn erë apo kur nuk shkëlqen dielli.
Megjithatë, sot, përqindja e elektricitetit të gjeneruar nga burimet e rinovueshme është vetëm 8.5 përqind në të gjithë botën. Por edhe nëse shumica e energjisë së automjeteve elektrike të sotshme gjenerohet nga stacionet e energjisë që djegin karburante fosile, redukimi i ndotjes së ajrit në rrugë në qytete kur makinat elektrike do të zëvendësojnë ato me karburante fosile do të jetë një fitore dramatike dhe e menjëhershme. Sepse shumica e stacioneve të energjisë do të jenë larg zonave urbane dhe gazrat dhe grimcat e dëmshme të emetuara gjatë gjenerimit të energjisë nuk do të kontribuojnë drejtëpërdrejtë në ndotjen e ajtit në rrugët e qyteteve.
Një tendecë tjetër që do të verë në lëvizje makinat elektrike është rënia e shpejtë e kostove të gjenerimit të energjisë së rinovueshme.
Rënia e kostove të gjenerimit të energjisë së rinovueshme ka qenë dramatike. Gjatë tetë viteve të fundit, çmimi i paneleve diellore të cilat kapin dritën e diellit dhe e konvertojnë në energji elektrike ka rënë me 86 përqind, ndërsa kosto e energjisë nga turbinat e erës ka rënë me 23 përqind. Këto janë një reduktim dramatik, duke e bërë energjinë e rinovueshme një konkurrente të drejtëpërdrejtë madje edhe me karburantet fosile më të lira dhe të papastra si qymyrguri. Dhe nga viti 2020 e më tej, kosto e energjisë së gjeneruar nga burimet e rinovueshme do të jetë në mënyrë të vazhdueshme më e ulët sesa ajo që vjen nga karburantet fosile.
Tendenca e reduktimit të kostove të gjenerimit të energjisë nga dielli dhe burimet e erës me shumë gjasa do të vazhdojë (megjithëse, ndoshta jo me të njëjtën shpejtësi) dhe deri në vitin 2030, parashikohet që energjia e rinovueshme do të sigurojë më shumë sesa 60 përqind të nevojave të Evropës për energji.
Globalisht, deri në mes të shekullit, burimet e rinovueshme do të prodhojnë më shumë sesa 50 përqind të energjisë që ne konsumojmë (megjithëse, konsumi i përgjithshëm i energjisë nga ana jonë do të rritet me 30 përqind në 20 vitet e ardhshme).
Një faktor tjetër i rëndësishëm që do të udhëheqë zhvillimin e energjisë së rinovueshme është përmirësimi i teknologjisë së baterive. Këto bateri mund të ruajnë energji të gjeneruar nga burimet e rinovueshme dhe ato po bëhen diçka praktite për herë të parë. Diçka e tillë problemet e përhershme të furnizimit për gjenerimin e energjisë së rinovueshme atëherë kur nuk fryn erë apo kur nuk shkëlqen dielli.
Megjithatë, sot, përqindja e elektricitetit të gjeneruar nga burimet e rinovueshme është vetëm 8.5 përqind në të gjithë botën. Por edhe nëse shumica e energjisë së automjeteve elektrike të sotshme gjenerohet nga stacionet e energjisë që djegin karburante fosile, redukimi i ndotjes së ajrit në rrugë në qytete kur makinat elektrike do të zëvendësojnë ato me karburante fosile do të jetë një fitore dramatike dhe e menjëhershme. Sepse shumica e stacioneve të energjisë do të jenë larg zonave urbane dhe gazrat dhe grimcat e dëmshme të emetuara gjatë gjenerimit të energjisë nuk do të kontribuojnë drejtëpërdrejtë në ndotjen e ajtit në rrugët e qyteteve.
Ne përdorim cookies për të përmirësuar përvojën tuaj në faqen tonë të internetit. Duke shfletuar këtë faqe interneti, ju pranoni përdorimin tonë të cookies.