Sigurimi i marinës është forma më e vjetër e mbrojtjes nga dëmet dhe fillesa e sigurimit të marinës.
Megjithëse besohet se Grekët dhe Fenikasit ishin të parët që janë siguruar ndaj dëmeve detare, dokumenti i parë i sigurimit të marinës duket se është Romak, në vitin 533, në Perandorinë e Justinianit.
Polica më e vjetër konsiderohet e datës 24 prill 1384 dhe mbulonte 4 dengje me tekstile, që do të transportoheshin nga Piza për Savona.
1688: Shtëpia e Kafesë e Edward Lloyd’s përmendet fillimisht në Gazetën e Londrës.
Ajo frekuentohet nga pronarët e anijeve dhe tregtarët, të cilët ishin në kërkim të lajmeve për lundrimet dhe si e tillë tërhoqi siguruesit.
1760: Specialistët e sigurimit në Lloyd’s formuan shoqërinë e pavarur, e cila më pas u kthye në Regjistrin e Lundrimit të Lloyd’s.
1871: Sipas Aktit të miratuar të Lloyd’s, askush që nuk ishte një sigurues i regjistruar pranë Lloyd’s nuk mund të lëshonte polica në emër të Lloyd’s. Në këtë kuadër, që prej vitit 1873 të gjitha policat e Lloyd’s kanë një vulë sigurie.
1877: Cuthbert Heath, një prej siguruesve më të mirë të Lloyd’s nënshkroi marrëveshjen e parë të risigurimit për një kompani sigurimi nga zjarri.
1885: Cuthbert Heath lëshoi policën e pare në SHBA për sigurimin nga tërmeti.
1912: Lloyd’s lëshon policën e sigurimit për anijet Titanik dhe Olimpik. Pas fundosjes së Titanikut në 14 prill 1912, të gjitha dëmet u paguan brenda 30 ditëve.
2001: Dy avionë përplasen me Kullat Binjake ne New York. Dëmi i llogaritur është rreth 40 miliardë $. Lloyd’s ishte siguruesi më i madh i të dyja kullave.
2005: Tufanet Katrina, Rita dhe Wilma goditën Gjirin e Meksikës. Dëmshpërblimi I Lloyd’s arriti në 17 miliardë $.
2011: Ishte viti i dytë kur ndodhën katastrofat më të mëdha bregdetare, si pasojë e përmbytjeve në Tajlandë dhe Australi; Tërmeteve në Zelandën e Re dhe tsunamit në Japoni. Dëmi i paguar nga Lloyd’s ishte 13 miliardë $.
Fakte & kuriozitete nga industria e sigurimeve nëpër botë
Sigurimi i marinës është forma më e vjetër e mbrojtjes nga dëmet dhe fillesa e sigurimit të marinës.
Megjithëse besohet se Grekët dhe Fenikasit ishin të parët që janë siguruar ndaj dëmeve detare, dokumenti i parë i sigurimit të marinës duket se është Romak, në vitin 533, në Perandorinë e Justinianit.
Polica më e vjetër konsiderohet e datës 24 prill 1384 dhe mbulonte 4 dengje me tekstile, që do të transportoheshin nga Piza për Savona.
1688: Shtëpia e Kafesë e Edward Lloyd’s përmendet fillimisht në Gazetën e Londrës.
Ajo frekuentohet nga pronarët e anijeve dhe tregtarët, të cilët ishin në kërkim të lajmeve për lundrimet dhe si e tillë tërhoqi siguruesit.
1760: Specialistët e sigurimit në Lloyd’s formuan shoqërinë e pavarur, e cila më pas u kthye në Regjistrin e Lundrimit të Lloyd’s.
1871: Sipas Aktit të miratuar të Lloyd’s, askush që nuk ishte një sigurues i regjistruar pranë Lloyd’s nuk mund të lëshonte polica në emër të Lloyd’s. Në këtë kuadër, që prej vitit 1873 të gjitha policat e Lloyd’s kanë një vulë sigurie.
1877: Cuthbert Heath, një prej siguruesve më të mirë të Lloyd’s nënshkroi marrëveshjen e parë të risigurimit për një kompani sigurimi nga zjarri.
1885: Cuthbert Heath lëshoi policën e pare në SHBA për sigurimin nga tërmeti.
1912: Lloyd’s lëshon policën e sigurimit për anijet Titanik dhe Olimpik. Pas fundosjes së Titanikut në 14 prill 1912, të gjitha dëmet u paguan brenda 30 ditëve.
2001: Dy avionë përplasen me Kullat Binjake ne New York. Dëmi i llogaritur është rreth 40 miliardë $. Lloyd’s ishte siguruesi më i madh i të dyja kullave.
2005: Tufanet Katrina, Rita dhe Wilma goditën Gjirin e Meksikës. Dëmshpërblimi I Lloyd’s arriti në 17 miliardë $.
2011: Ishte viti i dytë kur ndodhën katastrofat më të mëdha bregdetare, si pasojë e përmbytjeve në Tajlandë dhe Australi; Tërmeteve në Zelandën e Re dhe tsunamit në Japoni. Dëmi i paguar nga Lloyd’s ishte 13 miliardë $.
Ne përdorim cookies për të përmirësuar përvojën tuaj në faqen tonë të internetit. Duke shfletuar këtë faqe interneti, ju pranoni përdorimin tonë të cookies.