Lajme

Pushimet, relaks apo rrezik i padukshëm? Roli i Sigurimit të Përgjegjësisë në Hotele dhe Restorante

Kur vendosim të kalojmë disa ditë pushimi në një hotel buzë detit apo thjesht të shijojmë një darkë në një restorant të njohur, rrallëherë mendojmë se diçka mund të shkojë keq. Pushimet janë sinonim i relaksit, komoditetit dhe përkujdesjes, por realiteti tregon se rreziqet ekzistojnë, shpesh edhe aty ku ndihesh më i sigurt.

Çfarë ndodh nëse rrëshket në korridorin e lagësht të hotelit? Nëse ushqimi që konsumon në restorant shkakton helmim? Ose nëse një fëmijë lëndohet në pishinën që nuk ka roje? Të gjitha këto nuk janë vetëm shqetësime teorike, janë ngjarje që ndodhin çdo sezon turistik.

 

Rreziqet më të zakonshme në ambiente hotelerie dhe restorante

Aksidente fizike – rrëshqitje, rënie në shkallë, lëndimi nga mobilie të pasigurta apo nga pishina pa mbikëqyrje.

Helmimet ushqimore – për shkak të higjienës së pamjaftueshme ose ruajtjes së gabuar të ushqimeve.

Zjarre dhe emergjenca elektrike – nga pajisje të amortizuara ose sistem ndriçimi/jakuzie që nuk është kontrolluar.

Shërbim i papërshtatshëm mjekësor ose ndihmë e vonuar në rast emergjence.

Kamerierë apo staf që shkaktojnë dëm pa dashje

 

Kush mban përgjegjësi?

Në raste të tilla, hoteli apo restoranti është përgjegjës për çdo dëm të shkaktuar ndaj klientëve për shkak të mosmarrjes së masave të duhura. Kjo përgjegjësi quhet “përgjegjësi civile ndaj të tretëve” dhe është e detyrueshme për çdo subjekt që ushtron aktivitet tregtar në fushën e mikpritjes.

Por përgjegjësia ligjore, nëse nuk mbulohet nga një sigurim i dedikuar, kthen çdo incident në një krizë financiare për biznesin dhe në një zhgënjim të madh për klientin.

 

SIGAL dhe Sigurimi i Përgjegjësisë për Hotele & Restorante

Pikërisht për të mbrojtur si klientët, ashtu edhe bizneset, SIGAL ofron një zgjidhje profesionale dhe të besueshme: Sigurimi i Detyrueshëm i Përgjegjësisë për Hotele dhe Restorante.

Pse ky sigurim është jetik, veçanërisht në sezon turistik?

Rritet fluksi i vizitorëve → rritet probabiliteti i incidenteve

Ka më shumë fëmijë dhe të moshuar, që janë më të ndjeshëm ndaj rreziqeve

Një dëm i vetëm mund të kushtojë sa buxheti i një sezoni të tërë

Klienti ka nevojë për siguri dhe garanci për përkujdesje të plotë

 

Një biznes i siguruar = Një pushim i qetë për klientin

Kur një hotel apo restorant ka sigurimin e përgjegjësisë së SIGAL, ai nuk mbron vetëm veten, por krijon besim tek çdo klient që kalon pragun e tij. Një aksident nuk mund të parandalohet gjithmonë, por mund të menaxhohet në mënyrën më të drejtë, njerëzore dhe profesionale.

Në fund të ditës, turizmi nuk është vetëm përfitim ekonomik – është përgjegjësi, imazh dhe garanci që i japim qytetarëve dhe turistëve.

 

Mos e lini reputacionin në mëshirën e rastësisë. Me SIGAL, siguroni përgjegjësinë, ndërtoni besimin.

📞 Për më shumë informacion, vizitoni https://sigal.com.al/pasuri-dhe-garanci/sigurimi-i-pergjegjesive/

SIGAL, jetojmë më mirë së bashku!

Kur vendosim të kalojmë disa ditë pushimi në një hotel buzë detit apo thjesht të shijojmë një darkë në një restorant të njohur, rrallëherë mendojmë se diçka mund të shkojë keq. Pushimet janë sinonim i relaksit, komoditetit dhe përkujdesjes, por realiteti tregon se rreziqet ekzistojnë, shpesh edhe aty ku ndihesh më i sigurt.

Çfarë ndodh nëse rrëshket në korridorin e lagësht të hotelit? Nëse ushqimi që konsumon në restorant shkakton helmim? Ose nëse një fëmijë lëndohet në pishinën që nuk ka roje? Të gjitha këto nuk janë vetëm shqetësime teorike, janë ngjarje që ndodhin çdo sezon turistik.

 

Rreziqet më të zakonshme në ambiente hotelerie dhe restorante

Aksidente fizike – rrëshqitje, rënie në shkallë, lëndimi nga mobilie të pasigurta apo nga pishina pa mbikëqyrje.

Helmimet ushqimore – për shkak të higjienës së pamjaftueshme ose ruajtjes së gabuar të ushqimeve.

Zjarre dhe emergjenca elektrike – nga pajisje të amortizuara ose sistem ndriçimi/jakuzie që nuk është kontrolluar.

Shërbim i papërshtatshëm mjekësor ose ndihmë e vonuar në rast emergjence.

Kamerierë apo staf që shkaktojnë dëm pa dashje

 

Kush mban përgjegjësi?

Në raste të tilla, hoteli apo restoranti është përgjegjës për çdo dëm të shkaktuar ndaj klientëve për shkak të mosmarrjes së masave të duhura. Kjo përgjegjësi quhet “përgjegjësi civile ndaj të tretëve” dhe është e detyrueshme për çdo subjekt që ushtron aktivitet tregtar në fushën e mikpritjes.

Por përgjegjësia ligjore, nëse nuk mbulohet nga një sigurim i dedikuar, kthen çdo incident në një krizë financiare për biznesin dhe në një zhgënjim të madh për klientin.

 

SIGAL dhe Sigurimi i Përgjegjësisë për Hotele & Restorante

Pikërisht për të mbrojtur si klientët, ashtu edhe bizneset, SIGAL ofron një zgjidhje profesionale dhe të besueshme: Sigurimi i Detyrueshëm i Përgjegjësisë për Hotele dhe Restorante.

Pse ky sigurim është jetik, veçanërisht në sezon turistik?

Rritet fluksi i vizitorëve → rritet probabiliteti i incidenteve

Ka më shumë fëmijë dhe të moshuar, që janë më të ndjeshëm ndaj rreziqeve

Një dëm i vetëm mund të kushtojë sa buxheti i një sezoni të tërë

Klienti ka nevojë për siguri dhe garanci për përkujdesje të plotë

 

Një biznes i siguruar = Një pushim i qetë për klientin

Kur një hotel apo restorant ka sigurimin e përgjegjësisë së SIGAL, ai nuk mbron vetëm veten, por krijon besim tek çdo klient që kalon pragun e tij. Një aksident nuk mund të parandalohet gjithmonë, por mund të menaxhohet në mënyrën më të drejtë, njerëzore dhe profesionale.

Në fund të ditës, turizmi nuk është vetëm përfitim ekonomik – është përgjegjësi, imazh dhe garanci që i japim qytetarëve dhe turistëve.

 

Mos e lini reputacionin në mëshirën e rastësisë. Me SIGAL, siguroni përgjegjësinë, ndërtoni besimin.

📞 Për më shumë informacion, vizitoni https://sigal.com.al/pasuri-dhe-garanci/sigurimi-i-pergjegjesive/

SIGAL, jetojmë më mirë së bashku!