Deri në vitin 2040, rrugët publike, më në fund, do të jetë të sigurta dhe drejtimi manual i automjetit sipas stilit të lirë do të jetë kthyer në një sport ekstrem. Sigurisht, ne jemi të vetëdijshëm se një pjesë e madhe e publikut të sotshëm i pëlqen ideja që të kenë një makinë personale. Makina ende shërben si një simbol i stausit të tyre, si edhe për lëvizjen e tyre të pavarur. Për shumë, është diçka për të cilën ata duhet ende ta ëndërrojnë.
Dhe, në disa zona të botës, miliona njerëz ende po kursejnë për të blerë makinën e tyre të parë. Dëshira për të zotëruar një makinë nuk do të zhduket sepse makinat po bëhen elektrike dhe pastaj ato do të jenë autonome. Por këto dëshira do të modifikohen me përmirësimin e opsioneve të transportit urban. E para, nëpërmjet ndarjes së makinës/rrugës me të tjerë dhe më pas, nga mbërritja e flotës së taksive autonome.
Dhe disa njerëz thjesht dashurojnë që ta ngasin vet makinën e tyre për kënaqësinë e kontrollit të një makine, veçanërisht automjetet e shpejta në rrugë. Kjo formë sporti do të kthehet në një kërkim të kënaqësisë e kufizuar në zonat rurale të largëta dhe rrugët e dedikuara për këtë qëllim. Por ato nuk do të kenë vend në rrugët publike ose në autostradat e vitit 2040.
Edhe sot, shoferët në vendet e zhvilluara e dinë se mundësitë e tyre për tejkalimin e limiteve të shpejtësisë, për ta ngarë makinën në mënyrë të rrezikshme ose për të parkuar ilegalisht po bëhen gjithnjë edhe më të pakta. Sistemet e menaxhimit të trafikut të tilla si kamerat e shpejtësisë, sistemet e matjes së shpejtësisë mesatare, sistemet e identifikimi të targës dhe sistemet CCTV tashmë i kanë hequr disa nga liritë tona motorrike.
Deri në vitin 2040, rrugët publike, më në fund, do të jetë të sigurta dhe drejtimi manual i automjetit sipas stilit të lirë do të jetë kthyer në një sport ekstrem. Sigurisht, ne jemi të vetëdijshëm se një pjesë e madhe e publikut të sotshëm i pëlqen ideja që të kenë një makinë personale. Makina ende shërben si një simbol i stausit të tyre, si edhe për lëvizjen e tyre të pavarur. Për shumë, është diçka për të cilën ata duhet ende ta ëndërrojnë.
Dhe, në disa zona të botës, miliona njerëz ende po kursejnë për të blerë makinën e tyre të parë. Dëshira për të zotëruar një makinë nuk do të zhduket sepse makinat po bëhen elektrike dhe pastaj ato do të jenë autonome. Por këto dëshira do të modifikohen me përmirësimin e opsioneve të transportit urban. E para, nëpërmjet ndarjes së makinës/rrugës me të tjerë dhe më pas, nga mbërritja e flotës së taksive autonome.
Dhe disa njerëz thjesht dashurojnë që ta ngasin vet makinën e tyre për kënaqësinë e kontrollit të një makine, veçanërisht automjetet e shpejta në rrugë. Kjo formë sporti do të kthehet në një kërkim të kënaqësisë e kufizuar në zonat rurale të largëta dhe rrugët e dedikuara për këtë qëllim. Por ato nuk do të kenë vend në rrugët publike ose në autostradat e vitit 2040.
Edhe sot, shoferët në vendet e zhvilluara e dinë se mundësitë e tyre për tejkalimin e limiteve të shpejtësisë, për ta ngarë makinën në mënyrë të rrezikshme ose për të parkuar ilegalisht po bëhen gjithnjë edhe më të pakta. Sistemet e menaxhimit të trafikut të tilla si kamerat e shpejtësisë, sistemet e matjes së shpejtësisë mesatare, sistemet e identifikimi të targës dhe sistemet CCTV tashmë i kanë hequr disa nga liritë tona motorrike.
Ne përdorim cookies për të përmirësuar përvojën tuaj në faqen tonë të internetit. Duke shfletuar këtë faqe interneti, ju pranoni përdorimin tonë të cookies.