Teleshëndet
SIGAL UNIQA ka sjellë shërbimin inovator “TeleShëndet” për të qenë pranë klientëve të saj në çdo moment dhe për t’ju dhënë shërbimin e duhur shëndetësor
Kartat e Kujdesit Shëndetësor
Prime të perballueshme për këdo.
Individuale | Individuale Plus | Best OfferKartë Kujdesi Shëndetësor | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mbulimi | |||||||||||||||||||||||||||
Cfarë mbulon Check Up !Gjak komplet Azotemi Urine komplet Kreatinemi Glicemi esell EKG Kolesterol Konsultë Kardiologu ALT Echo me zgjedhje AST Konsulte Patologu Në klinikat si Family Hospital dhe Wellness Medical Center për të gjithë personat e familjes që janë të siguruar në Shqipëri |
|||||||||||||||||||||||||||
Cfarë mbulon Check Up Alnet Baze!Paketa e pare
Ose
Ose
Ose Paketa e Anemise
Ose Paketa e Tiroides
|
|||||||||||||||||||||||||||
Cfarë mbulon Check Up i avancuar!Gjak komplet pa sediment Glicemia esell Azotemia(Urea) Kreatinemia Urina komplet SGPT(ALT) SGOT(AST) Kolesteroli PSA ose CA 15-3 Hormoni Stimulues i Tiroides (TSH)* Hemoglobina e Glukozuar (HbA1c) 2 eko me zgjedhje Në klinikën Intermedica për të gjithë personat e familjes që janë të siguruar në Shqipëri |
|||||||||||||||||||||||||||
Cfarë mbulon Check Up i avancuar Gjerman!Gjak komplet Glicemia esell Azotemia Creatinemia Urina komplet Lipidograme PAP Test/PSA Echo abdomeni totale Ekokardiografi Vizite e pergjithshme Në Spitalin Gjerman për të gjithë personat e familjes që janë të siguruar në Shqipëri |
|||||||||||||||||||||||||||
Cfarë mbulon Check Up i avancuar "Në çdo qytet"!Gjak komplet ose Strische vaginale ose uretrale Ferritine Echo me zgjedhje (abdomen, gjiri, inde te buta) TSH CA i jonizuar Në Kliniken Alnet për të gjithë personat e familjes që janë të siguruar në Shqipëri |
|||||||||||||||||||||||||||
Cfarë mbulon Check Up Japonez!Paketa kryesore
|
|||||||||||||||||||||||||||
Kujdes per sytë (Vizitë tek mjeku okulist dhe mbulim për xhamat e syzeve) |
|||||||||||||||||||||||||||
Kujdes per dhëmbët (Vizitë tek mjeku dentist dhe zbritje për cdo punim dentar) |
|||||||||||||||||||||||||||
Zbritje për shtatzani | |||||||||||||||||||||||||||
Zbritje për fizioterapi | |||||||||||||||||||||||||||
Zbritje për analiza dhe echo | |||||||||||||||||||||||||||
Mbulim 100% i shpenzimeve mjekesore në cdo shtet të botës deri në 5000 Euro në rast diagnostikimi me tumor malinj ose tumor beninj në kokë |
|||||||||||||||||||||||||||
Mbulim 100% i shpenzimeve mjekesore në cdo shtet të botës deri në 1000 Euro me cdo sëmundje tjeter që kërkon shtrim në spital |
Çfarë është TeleShëndet?
TeleShëndet është një aplikacion për telefon celular android dhe iphone, i cili nëse shkarkohet në telefonin tuaj, ju mundëson të komunikoni 24/7 me mjekë të përgjithshëm për çdo ankesë që mund të keni.
Shërbimet që ofron TeleShëndet janë:
Çfarë specialiteti kanë mjekët?
Mjekët janë mjekë të përgjithshëm dhe pediatër të liçensuar në Urdhrin e Mjekut.
Në çdo rast diskutoni problematikën tuaj me mjekun e përgjithshëm dhe nga ai/ajo të merrni rekomandimin se cilin specialist duhet të kërkoni për t’u vizituar.
Si funksionon aplikacioni Teleshëndet?
Aplikacioni TeleShëndet është shumë i thjeshtë në perdorim. Në manualin e mëposhtëm do të gjeni të sqaruar çdo pyetje që mund të keni nga instalimi deri tek aktivizimi i shërbimit.
Pyetje të Shpeshta
Çfarë është “Teleshëndet”?
“Teleshëndet” është një aplikacion për telefona celularë (android dhe iphone) në mënyrë që sa herë të keni nevojë për t’u konsultuar me një mjek, të keni mundësi t’a telefononi atë me video ose audio 24/7 dhe kudo ku jeni, brenda apo jashtë Shqipërisë;
Cilat janë disa nga funksionet që më ofron platforma “Teleshëndet”?
Nëpërmjet “Teleshëndet” ju mundësohen:
· Telefonata Video dhe audio me një mjek të përgjithshëm 24/7 ditë të javës
· Telefonata Video dhe audio me mjekë specialist, në ditë të caktuara për të cilat ju do të njoftoheni nga aplikacioni nëse e keni të shkarkuar në telefon atë;
· Mundësinë për të lexuar artikuj në lidhje me shëndetin;
· Qasje online dhe 24/7 në kartelën tuaj mjekësore. Gjatë telefonatave mjekët do të lënë komente mbi gjendjen mjekësore, ankesat dhe simptomat tuaja dhe rekomandimet e dhëna prej tyre, informacion ky I cili do ndihmojë që gjatë vizitave të ardhshme të keni një historic të gatshëm dhe në xhep, duke shmangur mbi të gjitha mbajtjen e letrave mjekëosre me vete;
· Akses në kohë reale në kontaktet dhe adresën e klinikave dhe spitaleve me të cilat SIGAL UNIQA ka marrëveshje;
· Në aplikacion do të keni mundësi të shkarkoni kartën tuaj të sigurimit të shëndetit, elektronikisht në cdo moment.
· Në aplikacion do të keni mundësi të shikoni 24/7 procesin e rimbursimit për praktikën tuaj shëndetësore;
Si mund t’a shkarkoj në telefonin tim platformën “TeleShëndet”?
Nëse hyn në playstore apo Appstore, në rubrikën search, shkruani Teleshëndet. Instaloni aplikacionin dhe hyni për t’u rregjistruar dhe për të krijoni profilin tuaj personal.
Jam rregjistruar dhe kam një profil personal, por nuk arrij të kryej telefonata as audio dhe as video?
Në mënyrë që të përfitoni nga ky shërbim, ju duhet të keni aktivizuar paketat tona “individuale” apo “familjare”. Këto paketa janë 1-vjecare dhe aktivizohen duke u pajisur me një kartë, e cila shitet në cdo pikë të Autorizuar të SIGAL UNIQA. Ju mund ti blini këto paketa edhe në faqen tonë në ëeb. Na telefononi në 04 2 233 308 për t’u njohur me pikën me të afërt me ju ose për t’ju ofruar asistencë për blerjen ose porositjen e kartave online.
Kujt i ofrohet shërbimi në platformën “TeleShëndet”?
SIGAL e ka krijuar këtë shërbim për klientët dhe të siguruarit. Kjo do të thotë se: ju mund ta blini këtë shërbim në cdo pikë shitje të autorizuar nga SIGAL UNIQA dhe cdo zyrë të saj, apo direct në faqen e ëeb. Gjithashtu, për klientë të caktuar, (psh. policën Silver apo Gold), atëherë këtë shërbim do ta përfitoni falas
Çfarë specialitetit kanë mjekët që përgjigjen në “Teleshëndet”?
Mjekët janë mjekë të përgjithshëm, të liçensuar në Urdhrin e Mjekut. Gjithashtu mjekët janë mjekë pediatër specialistë. Nëse ankesa juaj ka nevojë për një specialist, ju mund ta diskutoni problematikën tuaj me mjekun e përgjithshëm për të kuptuar më saktë specialitetin për të cilin keni nevojë.
Në ç’orë mund të telefonoj?
Nuk ka limit oraresh për të telefonuar. Ky shërbim është i hapur, ditën dhe natën, 365 ditë të vitit.
Ku ndryshon karta individuale nga karta familjare?
Karta individuale mund të përdoret nga 1 person I vetëm dhe mjeku do të konsultojë vetëm simptomat e njërit anëtari në familje.
Ne menyre qe mjeku te konsultoje edhe simptomat apo shqetesimet e anetareve te tjere te familjes tuaj, ju duhet te pajiseni me karten Familjare.
Ku ndryshon “TeleMjekësia” nga “TeleShëndeti”?
Teleshëndet ndryshon nga Telemjekësia, pasi teleshëndet ofron konsulta mjekësore në distancë, ndërsa telemjekësia ofron shërbime mjekësore në distancë.