Blog

PRAKTIKAT MË TË MIRA: SI TË QËNDRONI TË SIGURT DHE TË SHËNDETSHËM KUR PUNONI NË DISTANCË NGA SHTËPIA

Koha e leximit: < 1 minutë

PËRDORNI KARRIGEN E DUHUR

  • Zgjidhni një karrige të qëndrueshme, që ofron një mbështetje sa më të mirë të shpinës, uljen e vitheve paralelisht me dyshemenë dhe me këmbët të mbështetura në tokë.

SHTONI NJË JASTËK

  • Një jastëk i vogël ose peshqir ‘i mbledhur role’ në fund të shpinës mund të ofrojë mbështetje shtesë. Për të qenë më të ngritur në karrige, vendosni jastëk për karrigen që mund t’ju ndihmojë.

ZGJIDHNI NJË VEND TË NDRIÇUAR

  • Sigurohuni që të keni dritë të mjaftueshme për leximin e dokumenteve në kompjuter.

ZBATONI ZAKONE TË MIRA:  

  • Shplodhni sytë herë pas here, duke parë një objekt të largët për disa sekonda.
  • Ngrihuni në këmbë, shtriquni dhe lëvizni pnga pak.
  • Bëni pushime të shkurtra të shpshta me nga 15 sekonda.
  • Mbani afër jush mjetet më të përdorura, të tilla si makinën llogaritëse, letër etj.

REDUKTONI TENSIONIN

  • Sigurohuni që pjesa e sipërme e monitorit të kompjuterit tuaj të jetë në një nivel me majën e kohës suaj për të reduktuar përkuljen e qafës kur shikoni ekranin.
  • Ngrijeni monitorin në lartësinë e duhur ose uleni karrigen sipas lartësisë tuaj optimale.

PRAKTIKONI NJË QËNDRIM TË MIRË

  • Vendoseni tastierën e kompjuterit dhe monitorin direkt përpara trupit tuaj dhe shmangni rrotullimin e bustit.

Arkivat