Lajme

“Të jetojmë më mirë së bashku”/ Shefi i Markës dhe Komunikimit në “UNIQA”: Ne duam të arrijmë zemrat e njerëzve

Si të ngarkoni emocionalisht “të jetuarit më mirë së bashku” dhe ta përktheni atë në një histori të prekshme që të arrijnë edhe në zemrat e njerëzve në të gjitha tregjet.

Më 1 tetor 2023, Mario Stadler mori përgjegjësinë për të drejtuar Departamentin e Markës dhe Komunikimit në “UNIQA Insurance Group”.

 

Në një intervistë, ai ka folur mbi përshtypjet e tij të para në UNIQA, tendencat dhe sfidat në marketing dhe komunikim dhe çfarë do të thotë për të “jetojmë më mirë së bashku”.

 

Mario, ju keni qenë Shef iMarkës dhe Komunikimit në UNIQA prej tetorit 2023. Si do t’i përmblidhnit muajt tuaj të parë?

“Koha ka kaluar jashtëzakonisht shpejt dhe ka qenë shumë emocionuese! Shumë tema dhe takime. Njohja me fushën e lojës UNIQA, konkretisht tregun ndërkombëtar nga njëra anë dhe tregun austriak nga ana tjetër, duke shijuar shitjet, duke përjetuar aktivitetet tona sponsorizuese. Në përgjithësi, ishin katër muaj e gjysmë intensiv – me shumë gjetje të fakteve, lidhje të kuptuara dhe duke pasur tashmë mendimet e mia mbi këtë temë”.

 

Ju keni udhëtuar tashmë nëpër disa vende ku operon “UNIQA”. Si e përjetoni bashkëpunimin brenda Grupit në lidhje me një strategji të përbashkët të markës?

“Mendoj se është e mrekullueshme ajo që është arritur deri më tani. Është mbresëlënës fakti që UNIQA shfaqet si një markë uniforme me pretendim uniform në 17 tregje. Gjatë vizitave të mia të mëparshme në Poloni, Republikën Çeke, Serbi dhe së fundmi në Hungari, kam krijuar përshtypjen se njerëzit janë shumë krenarë për markën UNIQA, krenarë që janë pjesë e botës UNIQA. Ata janë të motivuar, qëndrojnë pas ‘të jetuarit më mirë së bashku’ dhe ka një angazhim të fortë.

Sigurisht, çdo treg është pak më ndryshe dhe ka sfidat e veta, por është ende e rëndësishme të veprosh si një markë e unifikuar. Ky do të vazhdojë të jetë fokusi ynë kryesor në të ardhmen: Si të ngarkojmë emocionalisht ‘të jetuarit më mirë së bashku’ dhe ta përkthejmë atë në histori të prekshme që arrin në zemrat e njerëzve në të gjitha tregjet tona”.

Pra, ne nuk duam vetëm të shkojmë tek njerëzit në mënyrë racionale, por duam të arrijmë edhe zemrat e tyre”.

 

Çfarë strategjish mund të përdorë UNIQA për t’u dalluar në planin afatgjatë?

Së pari, qëllimi ynë është tu komunikojmë njerëzve “të jetojmë më mirë së bashku”, narrativa e markës sonë, e cila përmbledh qëllimin tonë themelues dhe shpreh kush jemi dhe çfarë përfaqësojmë. Për ta përkthyer atë përsëri dhe përsëri përmes rrëfimit emocional, për ta përcjellë atë në një mënyrë emocionuese si brenda dhe jashtë, dhe për ta bërë të qartë se çfarë nënkuptojmë në terma konkretë.

Së dyti, bëhet fjalë për një strategji të mirë mediatike. Për të arritur tek publiku i gjerë, televizioni ende në shumë raste na duhet, por në të njëjtën kohë e dimë se nuk mund të arrijmë më të gjithë me të. Për popullatën e re, ne kemi nevojë për media sociale, veçanërisht TikTok. Dhe nuk mjafton vetëm të jesh i pranishëm në kanalin e duhur, por duhet të zhytesh edhe në jetën e njerëzve. Thjesht reklamimi i faktit që kemi produkte të reja rrallë do të funksionojë. Ne duhet të jemi në gjendje të trajtojmë tema përkatëse dhe t’u ofrojmë atyre një vlerë të caktuar argëtimi nëse duam të jemi të njohur. Kjo është një sfidë e madhe”.

UNIQA është përgjithësisht progresive kur bëhet fjalë për botën e re të punës dhe mjetet e reja. Në të njëjtën kohë, ne të gjithë jemi përballur me dixhitalizimin me avancim të shpejtë, inteligjencën artificiale dhe tendenca të tjera që ndryshojnë me shpejtësi. Si duket e ardhmja e reklamave dhe komunikimit sipas jush?

“Jam 100% i bindur se inteligjenca artificiale do të jetë me ne. Bill Gates parashikoi disa kohë më parë se IAdo të depërtojë në të gjitha fushat e jetës dhe do të ndryshojë masivisht mënyrën se si ne punojmë, mësojmë, konsumojmë shërbimet mjekësore dhe komunikojmë me njëri-tjetrin. Kjo do të thotë që ne në “Brand and Communication” gjithashtu duhet të shikojmë fushat në të cilat IA luan ose do të luajë një rol. Ekziston citati “Nuk do të mendojmë më kurrë vetë”.

Unë mendoj se ne do të përdorim gjithnjë e më shumë IA si një partner në fusha ku mund të bëhemi më efikas. Por aty ku të menduarit krijues, qëndrimi dhe emocionet luajnë një rol, ne do të vazhdojmë të kemi nevojë për aftësi njerëzore”.

Çfarë prioritetesh keni vendosur ju dhe ekipi juaj për vitin 2024?

“Tema kryesore do të jetë zhvillimi i mëtejshëm i strategjisë së markës, konkretisht se si ne arrijmë të ngarkojmë emocionalisht markën UNIQA me premtimin e saj për të ‘jetuar më mirë së bashku’ në mënyrë që të jetë tërheqëse si nga brenda ashtu edhe nga jashtë dhe të luajë një rol të rëndësishëm në jetën e njerëzve në të gjitha tregjet tona – dhe mbetet tërheqëse për brezat e ardhshëm. Kjo gjithashtu kërkon që ne të evoluojmë vazhdimisht në mënyrë dixhitale. Nëse gjithnjë e më shumë produkte mund të blihen nga skaji në fund në internet, atëherë ne gjithashtu duhet të përshtatim strategjinë tonë të komunikimit në përputhje me rrethanat.

 

Një tjetër projekt kyç është mbështetja e komunikimit për programin tonë të ardhshëm strategjik në të gjithë Grupin. Një temë kryesore me interes në këtë kontekst është një intranet në të gjithë Grupin për të arritur drejtpërdrejt të gjithë punonjësit tanë në të gjithë Grupin. Aktualisht po mbledhim të gjithë informacionin përkatës dhe po përgatisim një bazë gjithëpërfshirëse për vendimmarrje.

 

Ne duam gjithashtu të vendosim gjurmimin e standardizuar të markës në Grupin tonë, i cili do të na ofrojë informacion se si ne perceptohemi në nivel lokal si markë dhe do të na ndihmojë të menaxhojmë markën në mënyrë strategjike. Kjo përfshin gjithashtu një dialog intensiv me ekipet e markës dhe komunikimit në të gjitha vendet e UNIQA. Sepse ne të gjithë duhet të tërhiqemi në të njëjtin drejtim këtu”.

 

Duket si një program i larmishëm dhe intensiv për vitin 2024. Së fundi, kam edhe një pyetje: Çfarë do të thotë për ju ‘të jetosh më mirë së bashku’?

“Në lidhje me UNIQA, për mua do të thotë të jesh një lloj partneri, si një markë që kupton jetën e njerëzve, ofron asistencë përkatëse për shumë faza dhe fusha të jetës që u mundësojnë njerëzve të bëjnë një jetë më të mirë dhe e komunikon këtë në një mënyrë emocionuese dhe bashkëkohore.

 Shëndeti në veçanti është një temë super relevante për të ardhmen. Kush nuk dëshiron të jetojë një jetë të shëndetshme për sa më gjatë? Si partner për një jetë më të mirë, UNIQA mund të kontribuojë shumë në këtë”.

 

“UNIQA Insurance Group”, kompani e themeluar në vitin e largët 1811 dhe pjesë e tregut të sigurimeve në 17 shtete të ndryshme të Evropës, është një ndër emrat më të njohur të sigurimeve dhe financave në Austri dhe Evropë.

Prej marsit 2007 gripi është pjesë edhe e tregut rajonal, në Shqipëri, Kosovë dhe Maqedoninë e Veriut përmes Grupit “SIGAL UNIQA”.

“UNIQA” numëron mbi 16 milionë klientë ndërsa është vlerësuar nga “Standard & Poor’s” me “A”.