Lajme

Prezantohet aplikacioni i ri/ “myUNIQA”, më shumë shërbime dixhitale për mbi 500,000 klientë

“UNIQA Insurance Group” vendos standarde të reja në komunikimin dixhital me klientët teksa prezanton aplikacionin “myUNIQA“, tashmë plotësisht të zgjeruar.

Versioni i ri, i cili është i disponueshëm për telefonat Android dhe iOS.

Aplikacioni tani mund të zhbllokohet përmes gjurmëve të gishtave ose e-mailit dhe ofron më shumë komoditet.

“Klienti i pari” është parimi ynë udhëzues. Ne udhëhiqemi nga dëshirat e klientëve tanë dhe për këtë arsye kemi zhvilluar më tej aplikacionin tonë “myUNIQA” duke përdorur teknologjinë më të fundit”, shpjegon Peter Humer, Anëtar i Bordit të “UNIQA Insurance Group”.

Dorëzimet në sigurimin shëndetësor ambulator janë veçanërisht të njohura; më shumë se 60% e të gjithë faturimit përpunohet nëpërmjet aplikacionit myUNIQA“, vazhdon Humer.

Sipas tij, kjo tregon se teknologjia mund të na i bëjë jetën më të lehtë: “Thjesht bëni një fotografi të faturës me celularin tuaj, ngarkoni atë me aplikacionin myUNIQA dhe klientët do të kenë paratë në llogarinë e tyre në moment.

Pikat kryesore të aplikacionit të ri

  • Zhbllokimi biometrik
  •  Shumëgjuhësia
  • Përmirësime në dokumente (ePF)
  • Qasje në klubin e përfitimeve myUNIQA Plus
  • Pasqyrë e llogarisë së kredisë
  • Pasqyra dhe detajet e kontratës: Grupim i ri i kontratave aktive dhe joaktive
  • Paraqitjet & Detajet: Prezantim i ri i detajeve të dorëzimit
  • Paraqisni përfitime: sigurim shëndetësor – edhe më intuitiv
  • Pasqyrë e dokumentit: Kuti postare elektronike e përmirësuar (ePF)
  • Kontaktet: UNIQA Messenger, UNIQA Customer Service
  • Shërbimet: Gjërat e mia me vlerë, aksesi LARA

Aktualisht aplikacioni “MyUNIQA” përdoret nga mbi 520 mijë klientë.